kasabitimom Selam kızlar kahve makinesi alacağım ikili veya tekli farketmez öneriniz nedir teşekkür ederim
tuzludakota kasabitimom arzum okka kullanıyorum yani memnunum ama bazen güzel köpüklü yaparken bazen de yapmıyor, denk gelirse çok güzel 😂👍
kasabitimom Karamgurme karaca nin hatır ini okulumuza alduk pek köpüksüz yapıyor saolsun o yüzden karaca nin üstünü cizmistim zaten teşekkür ederim
terazikadini kasabitimom yıllardır kullanıyorum çok memnunum gerçekten sağlam makine 3 fincan çıkıyor 6 7 senedir memnunum alırsanız güle güle kullanın inşallah 🤗
D21 1.5 yıldır Karaca hür kullanıyorum çok memnunum temizlemek ve kahve ile alakalı olduğunu düşünüyorum çok güzel kahve yapıyor