septembrmom Merhaba, rota aşısını kızım 3 ay 4 günlükken yaptırdım (rotarix) İkinci dozu ne zaman yapiliyor? Ve menenjit aşısınj kaçıncı ay ve günde yaptırdınız yardımcı olur musunuz arkadaşlar 🙏🏻🙏🏻
ikiprensannesi53_ septembrmom doktorunuz size zaten takvim uygulanmıştır kimsenin takvimi sizde ise yaramaz kendi doktorunuz takviminizi hazırlasın