cansu3545 Ayrı ayrı mı demleyip içmem gerekir. Kimyonu çoğu yerde şekerle birlikte bebege verın diyor ama korktum vermeye bn krndim içsem fayda etmez mi. Emziren anneyim. Gaz için iyi gelir mi.Teşekkür ederim yazana şimdiden
Kayraaa59 cansu3545 ben ayrı içiyordum. Kimyondan çok az şekilde tüm yemeklerine de koyabilirsin. Sakın bebeğe verme gibi bir girişimde bulunma. Baharattan bahsediyoruz mide ve bağırsakları ne hale getirir Allah korusun. Gazdan koruyayım derken daha beter sonuçlar çıkmasın ortaya
arennehir cansu3545 benim bebegim cok gazlıydı her damlayı verdim gecmedi kimyonu kaynatıp yarım cay kasıgı verdim 2 3 gunde bi tekrarladım cok sukur gazı falan kalmadı
edaekici cansu3545 ben 1 aylık bebeğime 1 çay kaşığı veriyorum çok rahatlatıyor. Kendime içiyorum ama pek faydasını görememiştim.
cansu3545 Kayraaa59 evet bende zaten bu yüzden korktum vermeyi düşünmüyorum. Yorumlarda da veren arkadaşlar var ama vermicem kendim içeyim. Tozda aldım cnm yemeklere. Taneyi şekerle içsem olurmu
Kayraaa59 cansu3545 olur tabiki şekerle tatlandırabilirsin diğer türlü acı oluyor zaten. Burda çok şey yapan var bebeğe soda veren mi hurma veren mi dersin. Aman canım sadece sütünü ver, mamasını ver yeter 😊 sağlıkla büyüsün meleğin ❤️🙏
hulya1233 cansu3545 Ben birlikte içiyorum tane kimyon tane rezene hatta içine toz kimyon ve çörek otuda atıyorum french pressin içine koyuyorum hepsini bi kupa olucak şekilde sıcak su koyuyorum biraz demlensin diye bekleyip içiyorum ben çok yararını gördüm