Kızım 4 aylık. İlk kontrolünde yani 5. Gün tartıda eksik çıktı. Doktor sütün yetmiyor mamaya başlaman lazım dedi. Ve biz mamaya başladık meme reddi olmasın diye de kaşık biberonla besledik. Sonra emzirme danışmanına gittik ve meğersem benim sütüm çokmuş mamayı bırak dedi. Ve aile baskısı yüzünden hiçbir zaman bırakamadım ben vermeyince onlar verdi. Hiçbir zaman dediğim olmadı. Tabi bu süre zarfında gazdan dolayı acile gittiğimizde röntgen çektiler ve lavman yaptılar bize de normal biberona geçin dediler bizde o zaman lansinoha geçtik. Neyse sonrasında kolay akış olduğu için beni gündüz emmemeye başladı sadece uykulu sersem halde emiyordu ama sütüm tabi azalıyordu gittikçe. Şuan sağım vs yapıyorum herşeyi yapıyorum ama artmıyor. Şimdi eşime de diyorum kaşık biberona geçelim diye ama yok diyor tersliyor. E bende Eds sistemi aldım artsın diye bide biberon aldım Chicco 4 aylık biberon akışı yok çok iyi ama onada eşim kızıyor çocuk zorlanıyor diye ne yapacağımı bilmiyorum nolur yardım edin çaresiz kaldım