Benim bebeğimde de oldu önce sarımsı bir akıntı vardı altını almak için açtığımda kanadığını gördüm hemen acile götürdük göbek bağı kalın olduğu için düşmekte zorlanıyor o yüzden oluyor dediler gümüş nitrat diye bir ilacı çubukla sürdüler 4 5 defa tekrarlandı çok şükür geçti bişey kalmadı doktora sorduğumda kendiliğinden geçmeyeceğini o ilacın sürülmesi gerektiğini söyledi