ipelya Arkadaşlar 3.5 aylık kızım. Kakasi hep sıvıydi ve emdigini kusuyordu dr amipli dizanteri dedi ve flagyl şurubu verdi. Kullanan oldu mu. Kac gunde geçiyor bu hastalık ve geçiyor mu çok korkuyorum
biryenikisi ipelya ben kullanmıştım uzun zaman önce. İshali hemen kesmişti. Bizimki çok şiddetli ishaldi hatta