Bebeğim bu pazartesi 3 aylık olacak, 1 aylıkken biogaia kullandık daha da kötü oldu bıraktık gasicon gaz damlasını kullandık onu kullanırken rahatladı baya iyiydi ama maalesef damla bitti ve hiçbir yerde bulamıyorum, Nurse Harvers alıp denedik fakat sabahları ve akşamları gazdan duramıyoruz yine, banyo yaptırıyoruz gaz masajı yapıyoruz bazen hiç çıkmıyor, gaz çıksa kaka yapsa da ıkınması devam ediyor. Gaz olunca emmek istemiyor emse de ıkınmaktan kusuyor, herkes 3. Aydan sonra gaz sorunu kalmaz diye söylüyordu. Biz sanki başa dönüyoruz gibi hissediyorum. Gündüz uykusu 12-13 gibi başlıyor 16-17 gibi bitiyor gaz sancısından gece 00’da anca uyuyabiliyor. Yardım edin hep mi böyle oluyor, bu durum ne zaman geçecek? Psikolojik olarak yoruldum artık…