Kızlar. Sprial bi kere kaydı prezervatifi eşim istemiyor Bn doğum kontrol hapı yazmıştı doktor ama tabi fiyatı 200 lerde olunca her ay her ay olmaz diye almadık ama almaya karar verdim 250 civarındaymış kullananlar nasıllar harmanlarım da adetin se sıkıntı oluyor mu yazabilir mi bu arada çocuktan öncede hapla korunmuştum tabi o zaman 60 70 TL idi bide keşke devlet karşılasa birazını
Bunu doktora gidip yazdırmak mı lazım