bebeğim çok aşırı gazlı özellikle gece en üst seviyeye çıkıyor. Emziriyorum gaz biberonla süt veriyorum gaz sütü içmeyince süt de bekleyince bozuluyor ya inanır mısınız tam 1 saatte şu sütü bitiremedi. Gazını alıyorum tekrar içiyor tekrar gaz ya bıktım bıktım ben ne yapıcam lütfen bana bir tavsiye verin. Gaz damlası metsil maflor mommys blis bu 3 nü dönüşümlü kullanıyorum ama ona rağmen aşırı gazı var. 40 ndan sonra hafifler mi bu lanet gaz.