Mervehicip Adet olduğunun üçüncü günü takılıyo eğer adet olmadıysa kan testi yaptırıp taktırabilirsin
Mervehicip @Family yok bi dahaki adetinin üçüncü günü gidersen öyle takarlar ancak kendim taktırdım ordan biliyorum
Kzk Normal doğumdan 40 gün sonra sezeryandan 6 aydan sonra uygun Der doktorum tabi regli olman gerekli hem gebe olmadığın bilinir hemde daha az acıyor adetin 3. Günü uygun rahim daha açık olurmuş..
Nurdannemutlu Ben 2.ayda taktırdım Adet olmak sart değil ben olmamıstım ama taktı doktor acıda yok takarken ☺️
Mervehicip @Family adet hiç görmezseniz tahlil yapılıyo hamilelik var mı diye eğer olunduysa yapılmıyo zaten gebelik olmadığı için