Dün çamaşır makinasını çalıştırırken kızım da banyoya geldi emekleyerek. Deterjan şişesi bitince yere koydum çöpe atayım diye. Tam makinanın tuşlarına basarken kaşla göz arasında şişeyi ağzına götürdü ve kenardan az miktarda akan deterjanı yaladı. Ben de alo zehirleme hattını aradım, adli vaka bu acile götürmek zorundasınız dediler. Apar topar götürdük. Ama hastane rezil haldeydi, Şehit İlhan Varank bilen bilir. Aşırı kalabalıktı ve tüm çocuklar öksürüyordu. Üstüne yetmezmiş gibi doktor sürekli elleriyle yüzünü sıktı kızımın ve eldiveni de yoktu. Eve geldik, bir şeyi yoktu. Bir anda ateşi çıktı. Yani normalde hep 36,5 falandır ateşi. 37,2 oldu. Korkulacak bir değer değil ama benim kızım hiç ateşlenmez diş dönemleri dahil. Sizce ne yapmam lazım? Calpol verdim. Uyku tulumunu çıkardım.