Merhaba arkadaşlar 27 günlük bebeğim var ve doymadiginda sağmış olduğum sütümü veriyorum kaşık biberon ile ancak kaşık biberonu bir türlü sevmedi ağzına sokunca dili ile itiyir ve bütün sütleri dokuyor içmiyor. Bende artık dayanamayıp bugün lansinohun biberonuna geçtim ve onda cok guzel içti . Biberondan içti ancak memeyi bırakır diye cok korkuyorum . Benim gibi bu durumu yaşayanlar var mi ?