semra45 Kızlar hamileyken 28 kilo aldım 65 le hamile kaldım 93 le doguma gittim suan 83 kiloyum sadece 10 kilo gitti 2 ayda diyet yapmayı oek beceremiyorum bu aralar çok tatlı istoyo canım vazgecemıyorum tatlıdan nasıl kilo verebilirim ve sezeryan oldugum icin gobekte bi türlü gitmiyor tok tutan kahveler den falan deneyen oldumj acil taktik lütfen
naynini semra45 hiç kahve işine girme, ben denedim, bayılıyordum fenalaştım… Ama shake denemiştim tabi. Neyse, aralıklı oruç en güzeli. Tatlı da yiyorum, yemeğimi de. Ama kilo veriyorum gerçekten uyarsam oruç aralığına 😊
alonee semra45 aralıklı oruçla 4 ayda 14 kilo verdim ama benim insülin direncim vardı yavaş verdim. Siz daha hızlı verirsiniz. Spor yaptım evde yada salona gittim fayda ediyor
orkideSeverim semra45 ben o kahveden yeni aldım inşallah bugün kargom gelirde deniycem başlıycam tabi ekstradan yediklerimede dikkat etmem gerekiyor
Zeyzeyy22 semra45 ben forx5 kahvesini denedim evet kilo verdim iştah da gerçekten kesti ama adetimden düzensizlik yaptı sonrada bıraktım zaten
newmomhello aralıklı oruç ile 2 ayda 10 kilo verdim. sabah uyandığımda sade türk kahvesi içtim. içine birazda limon sıkıyorum. kahvaltıyı öğlen 12 de yapıyorum 3 gibi ara öğün hafif bişeyler yiyorum akşam en geç 7 de akşam yemeği yiyorum ve bir sonraki gün öğlene kadar ağzıma çiğnenecek bişey atmıyorum. bol bol su tüketiyorum(neredeyse 4 lt)
Yagmur_24 newmomhello şunu üşenmeyip ben de denicem bütün gün o kadar yemeğe vaktim olmuyo ki aralıksız oruva dünüyo iş tamam yarın bi deneyim
newmomhello yalnız ben ne olur ne olmaz diye bebeğim ek gıdaya başladıktan sonra yaptım. yani sütüm gelmez azalır falan aç kalmasın diye. birde herkese önerilmiyor bilginiz olsun
Melegimm0722 semra45 bence kilo verdirten tek şey az yemek. Ve tamamen sebze ağırlıklı %100 sağlıklı beslenmek. Paketli gıda yememek, geç saatte yememek ve çok hareket etmek (bunu bebeği olan birisinin yapmama ihtimali yok yazmama gerek de yoktu😆) diyet listeleri falan faso fiso sadece iradeyi sağlamak için yapılıyor. İradeniz varsa az yerseniz verirsiniz. Çok yemek istediğiniz bir dönemdeyseniz bu dönem bittikten sonra başlayın. Bazen ben de aşırı yemek aşırı tatlı yemek istiyorum o dönemler ne yapsak boşa. Çabama değmiyor :)
naynini semra45 asıl o kahve bilmem ne sıkıntı olur. Aman diyeyim… 8-12 yapabilirsin 😊 bol bol su tuketirsin. Ama emzirme dönemi için bir diyetisyene danissan daha hoş olur tabi ikiniz için