Varmi regli olan ben bugünde olmadım o kadar stresliyim ki daha önce böyle bisey yaşadım 5 ay once ve hamile çıktım antibiyotik vs içtim die aldırmak zorunda kalmıştım bebeğim küçük diye o zaman geri çekilme korunuyorduk şimdi prezervatif ama her defasında patlak mi deglmi die hep kontrol ettik bilmiyorum çok kotuyum