mircey ilk kızımda 4aylkti gormstm duzensz gecikme olurdu çok olmazdı sadece vala iknci kızımda 5-aylk olucak şaşırdım resmen regl gormdm hale çevremde herkes görmüş ilk reglni benm bu Ayn 2snde leknmem oldu bekliyorum da gelen giden yok emziryosaniz normal diyolar ama blemdm🤷