Merhabalar 6aylık bebeğim var bir kaç haftadır zar zor biberonla besliyorum mama içiyor kendisi ve yeni ek gıdaya geçtik şimdi ilk yoğurtla başladım 3.gün bugün öyle bahsedildiği gibi 1kaşıkta yediremedim diliyle itiyor normal mı yüzü gözü ekşiyor çocuğun ilk defa denediği için sanırım bu durum düzelecek mi yutkunmayı vs ne zaman öğreniyorlar ? Ve bu mama redden nasıl bir çözüm bulabilirim uykusunda beslemeye çalışıyorum o da uykusu bozuluyor gündüz özellikle, gece çok sorun değilde derin olduğu için uykusu. Lütfen fikirlerinizi bekliyorum özellikle ek gıda konusunda