Postunuzu gördüm dün ben de aynı konuyu bir büyüğümle konuşmuştum. Doğumdan sonra evden çalışmaya devam ettim , pozisyonum çok iyi çalıştığım kurumda . Çok zor girilen bir kurum ama ben vaktinde kabul edildim ve oradan ayrılmak beni üzer ,şu an da online olarak devam ediyorum ama ofisten çalışmaya başlama durumum var . Devam etmem gerekirse 08.00-18.30 mesai , uzun saatler, bu da beni çok üzüyor sanki bebeğime haksızlık yapacakmışım gibi hissediyorum hep vicdanen . 😭 postun altındaki yorumlar bana da iyi gelecektir o yüzden merakla bekliyorum yorumları . 🫶🏻