Zuzu_pufy belsdgn üstte yorum yapan arkadaşa katılıyorum bende her şeyi yedim hiç dikkat etmedim. Gazı da olmadı. Kuzenim herseyine dikkat etti gazlı hiç bir şey tüketmedi bebeği 10 aylık neredeyse hala gazlı.