Almilam_2134 2 yıldır boşanmışım kızım 2 buçuk yaşına girecek sizce ikinci evlilik düşüncem doğru bir karar mı linçleyenler yazmazsa sevinirim
Elmsnghn Almilam_2134 yanlış olan ne ? Gencecik kadınsın. Hayatının baharını ister tek başına yaşarsın. İster yanına yoldaş alir yoldaşla devam edersin. Kim ne diyebilir ki. Sadece devir o kadar leşki evladina aşırı dikkat etmen gerekiyor diye düşünüyorum. Adama melek diyolar seytan çıkıyor.
rivrivyapma Almilam_2134 erkeklerin kahrı çekilir mi be bacım kör kütük aşık olanı bile 2 sene sonra o kapında yattığı günleri unutuyo durumun iyiyse elalemin adamının kahrını çekeceğine kızınla hayatını yaşa. Ben ikinciye asla evlenmem. Gezerim tozarım çatır çatır paramı yerim
aptallarsizi Almilam_2134 kendimi senin yerine koydum evlenmem kızımı büyütürüm belirli bi yaşa getirim sonra aşık olursam iyicene tanırsam düşünürüm oda belki yada evlenmeyip kızımla hayallerimizi gerçekleştiririz
fadikada Almilam_2134 hayat hala devam ediyor boşanmış olabilirsin bu tekrar yuva kurmayacağın anlamına gelmez. Ama çok dikkat etmen lazım malum bu çağ herkesi tiksindirdi 🙄
Gizemmozcann Tabiki hakkın ama bu sefer bır kız evladın var evleneceğin kişiyi iki kere ölçmen gerekiyor evleneceğin kişiden eminsen bu yola gir en ufak tereddüt varsa kızının psikolojisi boşuna yorulmasın sen annesin en iyisini bilirsin zaten
Almilam_2134 Gizemmozcann evet biliyorum hemde kız çocuğu çok şükür şuan kızımın psikolojisini bozacak şeyler yapmıyorum yapmakta istemiyorum ikinci olduğu için iyi seçmem gerektigini de biliyorum
Almilam_2134 rivrivyapma ahh keşke dediğiniz gibi olsa ailemle birlikte yaşıyorum sürekli minnet psikolojimle oynuyorlar
Almilam_2134 aptallarsizi ben aşka inanmıyorum maalesef ve ailevi problemler sürekli çıkıyor mental olarak çöküyorum bazen ailede bir yere kadar kabul eder
aptallarsizi Almilam_2134 başka eve çıkma şansınız yokmu hem siz niye boşanırken evden ayrıldınız ki o ev sizin hakkınızdı
Guzelanne19 Bence 2 yıl çok erken süreç zaten daha yenj çıkmışsın bir durumdan ne ara ne kdr tanıdın çocuk için evlenmem ben çok zor bir karar evlensem de yıllarca tanımam gerekir
O1Anne Almilam_2134 valla bence biz kadınlar tek başmıza daha mutluyuz ha yalnızlık zor geliyorsa evlen ama çok seçici ol canım ahlak çok önemli iyice tanı
Yagmur_24 Almilam_2134 tabiki doğru bir karar hayat yalnı geçer mi üstelik sevemeye de sevilmeye de layıksınız insan kıymet görmek r arafından beğenilmek ister hakkınız da bu genç yaşta beden mahrum kalasınız herkes eşiyle gezerken mutluykrn boşanmış olmak bunlardan uzak duracağınız anlamına gelmez umarım size çok iyi bir eş bebeğinize de destekçi bir abi çıkar karşınıza tez zamanda