fadikada bence bazı markaların tog değerinde problem var. Bizimde evimiz 23-25 derece arası, 1.6 tog giydirdiğimde daha rahat uyuyor 0.5 tog giydirsem donar çocuk çünkü 1.0 tog giydirdiğimde vücudu sıcak olmuyor. Owli, kidzee DeFacto lcw marka tulumları var tog dereceleri hepsinin farklı yazın 0.5 tog çok iyi oluyor ama kış ayında 24 derece de olmuyor çözemedim açıkçası sebebini.