Olurmuolurmu Kızlar bebeğimin gaz sorunu için aktardan rezene anason kimyon karışımlı çay aldım. Ama rezene östrojenik bir bitkiymiş. Acaba bunun kız bebeğime zararı olur mu? Ya da anason veya kimyon da acaba herhangi bir zarar verir mi? Bilenler duyanlar??
Elmsnghn Olurmuolurmu rezeneyi doktor bı arkadaşım onermemisti. DNAya hasar birakabiliyomus. Ben kimyonu yogurda katip yemistim cok faydasını gördüm. Baska da hic bisi kullanmadim
Elonice Digerlerini bilemiyorum ama ben bi kac sefer rezene vermiştim ⅘ cay kasigi dokunmamisti ama faydasi olmadigi icin artik vermiyorum :d
Olurmuolurmu Elmsnghn ya. ben de ikı gun kullandım karışımı bebek sakınledı gıbı ama kusması başladı bu sefer de. Çaydan şüphelendim. Bırakayım o zaman