8 aylık bebeğim var yaklaşık 2 aydır lekelenme yaşıyorum adetim bitti pazartesi gunu ama hala devam ediyor 20 gün önce doktora gittim doğum sonrası 1 yıl olabilir sprialimde var 6 aydır böyle bisey hiç yaşamadım ama şu 2 aydır durum bu yaşayanlar nasıl Bi çözüm buldunuz doktor yoğun kanama ise gel dedi yoğun değil ama günde 2 günlük ped oluyor