mervecanim Bebeğim 2 aylık. Emzirme sonrası gaz çıkarmayla beraber kusuyor. Doktor tahin susam yeme, yumurta ve süt ürünlerini tüketmeyin dedi. Yiyebileceğim kahvaltı önerisi olan var mı?