Arsbjk merhaba ben romatizma iğnesi kullanıyorum bağışıklığım düşecegı için bana vereme yakalayabilirsin dediler ınh verem hapı verdiler 4,5 aylık bebegım var emziriyorum korkuyorum bu durumu yaşayan var mı
ilaydaaltann_ Arsbjk doktor emzirmene rağmen verdiyse bi sakınca yoktur diye düşünüyorum ama soylemediysen kullanma tekrar sor doktoruna
Ahhannelik Arsbjk Bebek emzirdiğinizi söylediniz mi doktorunuza bilgisi dahilindeyse sıkıntı olacağını sanmıyorum
Arsbjk ilaydaaltann_ sordum Dr ramotolıji kullanacaksın diyor bişey olmaz diyor ama çocuk Dr tam tersini söylüyor bebegım sürekli emmek istiyor napcam bilmiyorum bu durum beni öyle üzüyor ki anlatamam
Arsbjk Ahhannelik söyledim iğneyi kullanmazsam çocuğu kucağıma bile alamıyorum ayağa bile kalkamıyorum 🥹pskolojim bozuldu o kadar üzülüyorum ki ramotolıji bişey olmaz diyor ama çocuk Dr sakıncalı diyor inanın napcan bilmyrm
Ahhannelik Arsbjk çok gecmis olsun anne sütü çok farklı ama sonuçta sizinde sağlığınız önemli çocuk Dr zararlı diyorsa net bir şekilde ne gibi zararlar verecegini konuşun gerekirse mamayla besleyin bebeğinizi