Kızlar inanır mısınız, ister istemez konu bebeğiniz olunca inanıyorsunuz 😁 aklıma gelen mesela küçük bebek aynaya bakmaz, gece bez değiştirilmez, 40 li bebek akşam dışarı çıkmaz, aynalı odada yatmaz daha demin bir postta görmüştüm bende yazmak istedim daha aklıma gelmeyen var bebekten önce olsa çok saçma alakasız bulurdum ama konu o olunca yapayım ne kayderim diyorum bazı konularda 🤭 mesela ben baş ucuna küçük Kur’an koydum bir bardak suya bir sürü dua yasin okur üfler hiç durmadığı zaman bir çay kaşığı içiririm sakinleşir bilmiyorum belki psikoloji olarak inandığım içindir ama faydası oluyor dua sonuçta, nazar değdiğini düşünüp bir avuç tuzu alır baş ucunda tuza okur üfler ocakta yakarım kurşun dökme gibi düşünün saçma gelebilir belki bazılarınıza ama öyle, aynasız odada yatarız bir keresinde yatmisti sabaha kadar uyumadı sonra değiştik sakinleri gerçekten, bezlerini asla mutfak çöpüne atmam doğru bulmuyorum sonuçta yemek artıkları atılıyor vs banyo da poşete koyup gün içinde dışarı çöpe atar eşim, gece karanlıkta yatırmam sabah gün doğana kadar gece lambası yanar bu şekilde aklıma gelen, sizin değişik inançlarınız uyguladıklarınız varmı peki hepimize fikir olsun 🌸