birminikkuzeycik Bebegim 10 günlük serum Fizyolojik yapmaya korkuyorum siz nasıl yapıyorsunuz yapmasak bisey olur mu burnunda sümük var ama korkuyorum yapmaya
dayes birminikkuzeycik neden korkuyorsunuz? Hemen içine sıkıyorsunuz sonra hapşırıyor hepsi çıkıyor Allahın izniyle. Tıkalı mı burnu rahatlar onun için de iyi olur
Hamzaninannesi1411 birminikkuzeycik otribebenin burun temizleme cihazları oluyor onlardan kullanabilirsin serum için daha küçük bence
Sevinizz_ birminikkuzeycik ben yapmıştım bütün pisliği çıkmayınca yapmadım damlatarak yapıyorum etkili oluyor iki tarafa da
Htcylr04 Hiç korkma yan cevir bebeğini bir burnuna 2 cc ver sonra bebeğini başı yere bakacak şekilde çevir sırtına yavaş hareketlerle vur tapotman vuruşuyla yani elini kubbe şekilde yapıp o sırada burnundaki serum fizyolojik çıkar sonra diğer burun deliğine de aynı şekilde yap ve tekrar çevir bebeğini sırtına elini kubbe şeklinde yapıp vur sonra burun aspiratörüyle burnundakileri çek korkma yani bende yaptım bide benim bebeğim prematüre idi
Egenin_pamugu 10 günlük erken değil mi burnu tıkalıysa rahat nefes almıyor hırıltılıysa sesi yapmalısın korkuyosan acilde yaptır , 2.5 aylık bebeğim aspiratör ile çekiyorum daha erken diye düşünüyorum fizyolojik için
anne_yiz birminikkuzeycik ben sağlık ocağında ki ebeden rica etmiştim küçük korkuyorum diye nasıl yapmam gerektiğini yaparak göstermişti sağolsun. Sizde yardım alabilirsiniz insan korkuyor gerçekten
Maviim birminikkuzeycik Serum fizyolojikler zaten zararlı açıkladılar ya. Normal serum önerdi doktor eczaneden aldık iğneyle içinden çekiliyor şırıngayla sıvı. Onu sıkıyorum burnuna sonra otribebenin aspiratörüyle çektiriyorum