bbshome dydy normal benim 40 günden sonra bile olmuştu üstüne çok oturunca özellikle yolculuk yapınca doktor dogal demişti yavaş yapal geçiyor
meteninana Normal sanırım. Benimde ilk birkaç gün herhangi bir şişlik yoktu. Sonradan çıkınca endiselenmistim sizin gibi. Ödem oluyor galiba ve forumda okuduğuma göre azaliyormus. Bir ay oldu doğum yapalı ve hala şişlik duruyor.
gmz1991 bbshome Ne kadar sürede geciyo acaba benim de 45 gün oldu hâlâ şiş ve sert dikişin üst kısımları. O bölgede dokununca acı da oluyo normal mi
bbshome gmz1991 ona da normal demişti doktor sonradan sarkma olmasın diye gergin dikiyoruz o yüzden agrır ve şişer demişti 65 70 gün sürmüştür agrısı da sürekli olmasa da 6 ay oldu hala arada sızlıyo ama soguk vs alınca