gaye-22 Merhaba arkadaşlar benim bebeğim 27 günlük ve öğlenden beri bu saate kadar uyumadı sizinde bebislerinizde aynı durumu yaşadınız mi
Hamzaninannesi1411 gaye-22 bu saate kadar uyumaması garip yenidoğan birde. Gazı var mı acaba ondan mı uyumuyor yada ten teması yapın bol bol
Minaam gaye-22 eğer biraz daha mama verdiğinizde alıyorsa biraz daha vermeyi deneyin ve ten teması sizde stres yapmayın onuda hissediyorlar bebekler
Minaam Ters yatırmayı deneyin ama kontrollü yatırın nefessiz kalmasın yüz üstü de anne kucağında hissi veriyor uyuyorlar