Selamlar,
Bebeğim 42 günlük, son 1 haftadır gündüz akşamüstüne kadar çok güzel emiyor fakat akşamdan geceye doğru asla emmiyor sinirleniyor kızarıyor memeyi tutmuyor. Üsteleyince daha çok sinirleniyor.
Sabah olunca ve gece uykudan kalktığında sanki akşam yaşananlar olmamış gibi gayet güzel emiyor.
Akşam anca uyutmaya çalışıp uyurken emziriyorum ya da sağdığım sütü veriyorum biberonla.
Böyle bir durum yaşayan var mıdır, neden olabilir hiç anlayamadım. :(