masall00_ Merhaba kızlar bebeğim 2 aylık oldu genelde hep sütümü sağıp bebeğime veriyorum günde 1 defa ya da hiç vermiyorum mamayı bebelac verdim ama artık beğenmiyor gibi kilo yapacak memnun kaldığınız mama var mı
Femme1 masall00_ kilo konusunda bilmiyorum ama sma optipro cok memnunum pof bi kilo yapmiyor gaz da yapmiyor oglum severek iciyor
masall00_ minikveannesii göğsümü emmiyor bazen işim oluyor misafir olur yemek yaparım o sırada sütümü sağamazsam mama veriyorum
Minaam allppp E bebekten aldım ben orda da her zaman bulamıyorum eczaneden alıyorum ama fiyat farkı çok fazla Amazon’a bakarım teşekkürler ya da kim markete
allppp Minaam Amazon bazen kupon veriyor en son 230 liraya almıştım ,kim markete de trendyol hızlı marketten sipariş veriyorum 🌸
Suldavulcu Sma optipro gaz yaoti bebegime ve sevmedi. Suan hipp kullanıyorum memnunuz. Bence tamamen bebege bagli Hangisini severse diyene kadar biraz para gidiyor mamalara ama en sonunda bulunuyor vebege yararli geleni
msllll Aptamil baya kilo yapmıştı bizde ama bebeğim gaz makinası gibi gezdi ortada çok kötüydü her bebek için farklı oluyor. Hipp çok kabızlık yaptı. Sma comfort kullanıyorum şimdilik bi sıkıntı görmedim iyi gibi