3 yaşında ki kizim boğazları çok agriyinca doktora götürdük doktor soyar soymaz bu cocuk uyuz olmuş dedi biz ihtimal vermedik ama sadece gogsunde olan bir kaç kızarıklık butun vucuduna yayildi doktor bir losyon verdi bunu bütün vücuduna surun 8 saat sonra kukurtlu sabun ile yıkayın bir hafta sonra tekrarlayın dedi yaptık ama benim icim hiç rahat değil biz bu çocuğa bir hafts boyunca hic bir sey yapmicaz mi zaten boğazları cok kotu faranjit olmus birde ustune bu oldu hiç yemek yiyemiyor faranjit icin antibiyotik kullaniyoruz başka ne yapmak gerekir bilgisi olan yardimci olabilir mi