Benim bebeğim henüz doğmadı 34 haftalık hamileyim ama bütün hamileler mi böyle bilmiyorum ama yenidoğan döneminden çok ama çok korkuyorum dişündükçe nefesim daralıyor ya sevmezsem diye düşünüyorum ya çok zor olursa diye düşünüyorum eminim alışacağım ve o günler geride kalacak ama sonuçta o günleri yaşamam gerekiyor. Hepiniz birer annesiniz bana bebeğinizin mesela ilk 15-20 gününü anlatır mısınız çok zor geçti mi gerçekten çok endişeliyim.