papatyamm_ Ek gida sürecine hazır olduğunu pek düşünmüyorum. Bir de benim yediğim şeylerden bile vücudu bu kadar reaksiyon gösterirken, ona direk verdiğim şeye alerjisi olursa nasıl tepki olur vücutta o yüzden. Süt, süt ürünleri, yumurta, tavuk, badem, ve turunçgillere alerjisi var şuan. Bunları biz bulabildik. Yemek yemeye korkar oldum. 14 kutu mama aldık asla içmiyor yoksa sütten kesecektim sadece mama ile devam edelim diye ama aşırı iştahsız bir çocuk zaten. Doktorumun da eli kolu bağlandı artık, sağolsun çok destek oluyor ek gıdaya aslında 4 aylıkken geç dedi de ben 5′i bekleyelim dedim ☹😪