Hvvyldz Bebeğim 7 aylık biraz hasta öksürüyo ve dişler onu zorluyo sanırım hiç istahı yok biberonu bi kere bilemi çekmez insan resmen 6 saattir aç duruyo cıldırıcam
Whitewomen35 Hvvyldz Diş döneminde zaman zaman iştahsızlıkları oluyor bir de hastalık üzerine eklenmiş hiç bir şey yemek içmek istememesi çok normal ama bizler anneler olarak bu duruma üzülüyoruz mahvediyoruz kendimizi sizi çok iyi anlıyorum aynı şeyleri yaşıyoruz . Kahvaltısını öğlen akşam ara öğünlerini genelde oyun yaparak eline bir oyuncak vererek oyalayarak yedirmeye çalışıyorum fazla yemek istemiyorsa zorlamıyorum o zaman daha da çıldırıyor, mamasınıda uyurken veya uykuya geçişte veriyorum biraz mayışık haldeyken eğer böyle denemediyseniz biberonu bu şekilde vermeye çalışın inşallah içer :/ Allah yardımcımız olsun çok zor dönemler psikoloji diye bir şey kalmıyor
Buket57 Hvvyldz benim kızımda 7 ay 19 günlük canım iştahı azaldı iyice,90 cc mamayı bile bitirmiyor ek gıda az az yiyor,diş çıkardı 2 tane zorluyor tabiki doğal olarak,tetagil kullanıyoruz biz biraz iyi geliyor siz kullanıyormusunuz diş için bir şey?
berikomoms Hvvyldz canım sevdiği şeyleri ver meyve olabilir yoğurt olabilir çorba olabilir sıvı şeyleri vermeye çalış mesela komposto olabilir
Hvvyldz Hiç mi acıkmaz ya hiç mi bezleri bile artık çişli değil kupkuru yemek yemez mama içmez oldu resmen
Rumisss Benim oğlumda öyle oldu doktora gittik bronşit olmuş hava falan verdik çocuğun sonradan iştahı açıldı gram lokma yemiyordu yavrum çok zayıfladı o dönem 🤦♀️
Hvvyldz Rumisss bizimkine de ciğerlernde enfeksiyon var dediler hava veriyoruz antibiyotik de kullandık ama hic iyi gelmedi iyiye doğru gitmiyo yani baya bi öksürüyo hırıltısı da var. Yarın bende yine bi götürücem
Rumisss Hvvyldz inan 3 kez gittik doktorlarilaç verdi gönderdi hiç işe yatamadı en son gittiğimizde bu çocuk bronşit olmuş deyince başımdan aşağı kaynar sular döküldü 🤦♀️ eğer hava iyi gelmeseydi yatış yapılcaktı ama iyi geldi iştahı da üç gün sonra falan normale döndü
Hvvyldz Rumisss aynısını bize yaptılar ilkten gittik ciğerler temiz sadece öksürük dediler sonradan ciğere inmiş enfeksiyon dediler antibiyotiğe devam et hava kullan diyip yolladılar
Hvvyldz Tetagil kullanıyorum bende ama inat yapıp içmiyomuş gibime geliyo çünkü bi kere bile çekmiyor biberonu
Hvvyldz Böyle yemeyince o kadar cıldırıyorum ki bagırmak korkutmak da istemiyorum onu ama bazen gerçekten çıldırıyorum
durker Hasta olunca vücut hastalıkla daha iyi savaşmak için sindirim sistemini kapatıyormuş bunu öğrendiğimden beri içim bi rahat ediyor benim öyle düşünün