Her iki damlayida kullandim icean kullanırken bebegim gunde 2 defa yapardi ama suan bestirondayim icerigi daha temiz diye bu seferde 1 defaya düştü kakasi. Ama sizin daha oncesinden de kabuzlik sorunu varmis . Benim bebegim 6 aylik daha yeni olmaya basladi bu durum