Kızlar ehliyet yakin zamanda almış olanlar sınav ile ilgili nasıl çalıştınız çıkmış soruları mı çözdünüz yoksa verdikleri kitaptan mı çalıştınız yazılı sınavdanda direksiyon sınavından da korkuyorum tecrübelerinizi merak ediyorum yazarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler.