Bu yaşıma kadar egzama nedir bilmezdim. Doğumdan bir kaç ay sonra başladı.
Okuduğum öğrendiğim bilgilere göre egzama vücudun bağışıkligin verdiği bi tepki
Dolayısıyla kremlerle falan olacak gibi değil.
Yemeniz düzene koymanız gerekiyor.
Bende işe yarayan şeyi söyleyim
Süt ve Süt ürünleri . İçinde sütten yapılmış hiçbir gıda maddesini tuketmedim
İçinde şeker olan hicbirsey tuketmedim
Abur cubur ve paketli gida normalde de yemiyorum
Bunları yemeyi bi bıraktım, ellerim öyle fenaydı ki, yara oluyordu kasinmaktan hepsi tamamen geçti, üstelik krem falan birsey de sürüp kullanmadım, emzirdigim için ilaç da içmedim.
Bir de temizlik bulaşık falan gibi işlerde elime asla kimyasal sabun deterjan falan deydirmedim hep eldiven kullandım.
Elim tamamen geçince bi süre sonra tekrar Süt ürünleri ve şekerli gıdalar tüketmeye başladım ellerimde tekrar çıktı şimdi 1 haftadir yine Süt ürünlerini yemeyi bıraktım. Bana yaramıyor demekki
Bu tür birsey yapacak olanlar 3 hafta bu gıdaları yemeyip kendini takip etmesi, 3 hafta sonunda egzamalar geçince tekrar yavaş yavaş o gıdalar tüketilir tekrar egzama çıkıp çıkmadığı takip edilmeli deniyor
Lafın kısası kremle ilaçla değil, yediğimiz besinler bizi iyi ediyor
Konuyla ilgili detaylı bilgi sahibi olmak için fonksiyonel tip doktoruna gitmeli ya da İnternet’e fonksiyonel tip doktorlarının makale ve paylaşımları var oradan okuyup bilgi sahibi olabilirsiniz
Ben kendi deneyimimi paylastim