eskisehirli26 Arkadaşlar eşim uyuz kremlerini 3 gün asla kullanmıyor süremem diyor. Ziver hap yuttu yok yani sürekli bebeğimle ben kremleniypruz bıktım artık anlatamıyorum da napıcam bilmiyorum bizde bitse de başa sarıyoruz yine. Ne yapabilirim akıl verin nolur
Whitewomen35 eskisehirli26 Yani bir bebeğiniz var yetişkin olarak sizler bir şekilde sorununuzu halledebilirsiniz ama henüz daha bebek ve derdini anlatamayan biri varken neden sürmemezlik yapıyor anlayacak gibi değil. Konuşup uyarın diyeceğim ama çocuk sahibi olmuş adamlara da ne yapılır bilmiyorum bebeklerden daha beter davranıyorlar bazen
Bibebek_ eskisehirli26 ayrı yerlerde yatın aynı ortamda bulunmayın temas etmeyin çocuğu sevmesine izin vermeyin. Sinirden virgül koymadm. Duşa sizden sonra girsin tuvalet evde başka varsa başka tuvaleti kullanın. Baba sıfatında bir erkek bu kadar bencil olmamalı ya. Laftan anlamazsa da at evden iyileşene kadar gelmesin. Öyle de düzelmiyorsa üzgünüm ama boşa gitsin. Sadece kendini umursayan biri ilerde sizi de ihmal eder. Başta sağlığınızı hiçe saymış. Hiç işe de mi gitmiyor bu adam ya hadi kendin hastasın başka insanları başta evladını nasıl riske atarsın. İllallah dedirtir bu insanlar cidden ya.
KLORAK Kaşınmıyor mu bu adam? Yatağınızı ayırın kıyafetlerine bile eldivenle dökümün kalktığı yeri dezenfekte edin, biraz utanır belki
eskisehirli26 Whitewomen35 konuşsam da yok öyle uyuyamam diyor sürekli işi de dışarda kokar diye herhalde asla kullandıramıyorum
eskisehirli26 Bibebek_ bencillik hat safhada bende farkındayım. Bebeğimize düşkün ama kremli yapamam diyor. Bir kere sürdük 3-4 saat anca durabildi hemen duş aldı