EsraGulden 25 günlük bebegım var, aguline gaz damlası verdi doktor. Günde 1 cay kasıgı kullan cok gazı olunca dedi. Herzaman kullanmıyoruz. Fayda gören oldumu?
[silindi] EsraGulden ben kullandım gunde uc kez ıcınde sırıngayla bir ml oda bir cay kasıgına denk geliyor ilk zamanlar gunde uc kez kullandım zaten bitkisel bısey ılac degil. simdi 4aylık gunde bir kez kullanıyorum yine bence cok ıyı