Burcugms11 İyi Geceler Hanımlar, Var mı Denizci eşi olan ?🥲 Eşim Gemi Makineleri Mühendisi ve seferde. En son üç ay önce geldi. 20 gün kalıp geri döndü. 7 aydır seferde ve ne zaman geminin geleceği belli değil Türkiye’ye. Gurbetteyim birde🥺
Mysmrtfrt Burcugms11 benim babam da 20 senedir denizci. Annem 20 sene bekledi hala bekliyor maalesef senede bir kere gelir 6aylık seferlere çıkar
Bebekcino Burcugms11 Sende çıksana onunla gemiye en yakın arkadaşımın eşi 2. Kaptan hep uzun uzun gidiyordu. Bu sefer arkadaşımıda götürdü yanımda çok güzel bir deneyim yaşıyorlar
Benburayaciplakgeldim Geliri iyi diye düşünüyorum. Bir süre yapıp bırakmalı yoksa böyle ömür mü geçer
alparslan1_ Benburayaciplakgeldim denizlciler 40 yaşında emekli oluyor diye biliyorum. Mis gibi iş emekli zamanı. Ama şuan çok zordur eminim
Burcugms11 Benburayaciplakgeldim Geliri iyi evet , geçmez maalesef inşallah birtakım işleri yoluna koyup bir daha uzak sefere çıkmayacak ve bu da biraz zaman alacak haliyle
Burcugms11 alparslan1_ maalesef yıpranma payını kaldırdılar. Ondan önce evet kırk yaşında emekli olabiliyorlardı