munire03 İyi geceler millet. Kızım beş buçuk aylık. Üç günden beri burnu tıkalı ve hapşırıyor sürekli ateş yok. Yapmadığım şey kalmadı. Serum fizyolojikler günde altı yedi kez. Damlalar. Soğan kestim karanfil koydum başuçunda. Ayağına ve göğsüne bebek vicks i de sürdüm. Daha ne yapılır bilmiyorum. Yavrum hiç nefes alamıyor tabi uyuyamıyor ve ememiyor. Ailecek perişanız ya. Biter mi geçer mi
sngl28 munire03 7 ile 10 gün kadar sürüyor burun tıkanıklığı yapabileceklerinizi yapmışsınız zaten en önemlisi serumla yıkayıp açmak onu düzenli yapın sadece
poyrazarelinannesi Nebulizatörün içine yarı yarıya ventolin ve serum fizyolojik koy, 3-4 saatte bir ver, kısa sürede açar. Biz hasta olunca böyle atlattık. Acil şifalar dilerim.
SedaBayraktar Eğer serum fizyolojik yaptıktan sonra güzel cekemiyorsaniz rahatlamaz ben bunun için supurgeye takılan baby-vac aldım araştırın eczanelerde getiriyor çok büyük bir rahatlık diğerleriyle yeterli çekim sağlanmiyor .Çok geçmiş olsun