Sevgili anneler 2 ay 24 günlük kızım var ve geceleri hiç uyumuyor saat 10.30 11 gibi ağlamaya başlıyor sabah 7 ye kadar doktora danıştım adaptasyon sürecindedir dedi ne yapmalıyım beyaz gürültü pış pış hiç biri fayda etmedi kızım ağlayacam diye gözleri kızarıyor çok üzülüyorum ve kendimi yetersiz hissediyorum aç değil ve şükür gazı da yok bu durumda olan varsa veya yaşadıysa yardımcı olsun lütfen