Kızlar geçen de post açmıştım 7 aylık kizim var tekrar hamileyim kızımı emziremedigim için dogum kilom hala duruyor en fazla 3 kilo vermisimdir ilk gebeligimde 61 le gebe kaldım 80 le doğuma girdim normal doğurdum ama etmediği için kilo kaldı en fazla 3.5 ay emdi ama sürekli hamur huzur sut olsun diye bilinçsizce yediğim için kilo duruyordu Bi ara verdim gibi sonra bidaha çıktı şuan 77 falanim ve bebeğim 1 aylık benim ilk geveligim gibi düzensiz ve sağlıksız beslenmemem lazım ve bu sefer Allah bilir kaç kilo alırım çok dikkat etmek istiyorum düzenli beslenmem için v3 sadece bebeğimin kilo almasını sağlıcakla besinler onerirmisiniz lütfen inanın bebeği değil kiloyu kafaya takıyorum ilk gebeligime göre pek iştahım yok kusma yok hassasiyet yok belkide yenidir diye bilmiyorum ama bu sefer sadece bebek alsın kızımda çok istahliydim gece bile yerdim aman zaten zayiflicam diye Allah belamı böyle verdi işte çok zayıfladım sanki bide gebe kaldım kendime sinirleniyorum yardımcı olurmusunuz