Elifaydin 2,5 ayindan beri kendi uyuyor ve hep yataginda uyuttum bikac ay sonrasinda hep odasindan ciktim hatta genelde ara lamba acik.birakarak karanlik agirlikli sekilde kendi kendine uyumasini sagladim 10 gune 14 aylik olucak daha odasini ayirmadim yatagi yuksek montesorri ileride sknti yasamamk icin hep boyle ilerledim ben karanligada alisti tek yatmayada