Merhabalar anneler. 2,5 aylık bebeğim var. Canım acayip choceur weısse mandel alman çikolatasından çekti ama hiç bir yerde bulamadım tabi. Göğüslerim şişti sütüm çekti galiba. Bu çikolatadan satan bir yer biliyor musunuz acaba. Teşekkür ederim şimdiden.