Kızlar erkek ikizlerim var 47 günlük bu zamana kadar kaynanam da kalıyordum kendisi istiyor ki hep ben evınde kalıyım kendısı benım evıme zahmet edip gelmek istemiyor rahatını düşünüyor bugun rest çektim evime geldim
İKİZLERİMLE İLK GECE KORKUYORUM
Kolik bebekler ve geceleri çok zor oluyor
Kullandığım damlalar da işe yaramıyor ya da ben kullanamıyorum
Elimde probiyotik/ nurse hereys/sab simplex/biogia var
Nasıl kullanmalıyım🥺🥺🥺