Kızlar yaklaşık 1 aydır veya geçkindir sütüm azalıyor yok denecek kadar az 1 ay öncesi hastalandım üşüttüm ondan beri sütüm yok denecek gibi önceden geceleri hangi göğsümü emziriyorsam o yumuşak emzirmediğim diğeri göğsüm sertleşir süt dolardı hatta sabaha karşı hep sızlar fışkırırdı süt ama si öyle değil emse de emmese de hep yumuşak artık emmek de istemiyor pek mamayı da kestim emmediği için hep mama içiyor acıkınca mecbur emecek düşüncesiyle vermiyorum 7 aylık bebeğim ☹