Ya 2 yaşında kızim banyo ettirdim güzelce saçını taradim hiç fark etmedim kız gece uyku arasında bir saçını kasıyor sabahta aynı şeyi yapti neyse bı baktım beyaz sirkeler sampuan aldım hemen yıkadım yine ayy saçından bit çıktı nerden geldi bilmiyorum da nasıl geçer ne önerirsiniz