dünden beri ateşi vardı calpol ile düşürüyordum şimdide kulağı ağrıyor uykusundan 2 sefer kulağım ağrıyor diye kalktı ne yapmalıyım hastaneyede pek gitmek istemiyorum çünkü zaten ordan kaptı hastalığı 2-3 hafta önce acilden öksürük hastalığına yakalandı tam atlattık derken bu çıktı şimdi 😔