Kızlar bebeğim 4 ay 20 günlük bugün toplam 3 dolu 4 az olmak üzere 7 kere kaka yaptı yeşil. Hem Mama hem emiyor ve gün içinde bebeğe 1 haftadir corbalardan veya meyvelerden tattiriyorum aceba midesini mi bozdu neşesi yerinde şükür sadece kakası garibime gitti ilk defa böyle oluyor yada diş mi çıkarıyor aceba eli sürekli ağzında ya valla ufff